"It's a quote that everyone try to understand..."

Umur saya satu tahun laa...

Tuesday, April 13, 2010
Hari ni genap la setahun saya dilahirkan. Hari ni juga hari saya kene jumpa doktor untuk pemeriksaan kesihatan dan antidote jap rubella dan campak...hari ini jugak hari saya demam, badan tak sedap, hidung berhingus dan tekak gatal.Kepala sakit atau tak tu saya tak dapat nak bagi tau baba saya sebab saya tak pandai nak cakap lagi. Pabila genap umurr saya setahun, saya dah pandai mintak dan tunjuk apa yang saya nak, saya dah pandai berjalan dengan memegang tepi katil, saya jaguh acara merangkak naik tangga (selalu baba kene kejar dari bawah sampai atas) sebab baba saya tak kuat lari.Dia kuat kayuh  basikal jer. Tunggu saya dah pandai naik  basikal nanti, saya kayuh lg laju dr baba.Mama tak payah komen sebab mama tak blh challenge saya. Saya bangun lagi awal dr mama.Mama always high in the sky....muhahahaha.tapi saya sayang mama sebab mama suka beli buku kaler kaler untuk saya.Kalau nak tido saya suka tido dengan baba sbb saya suka peluk baba.

Harijadi pertama saya, tak syok sebab saya demam.Atuk dan Wan pun takde, makan angin di China.Harap harap derang bawak balik hadiah yang best utk saya.Saya harap dapat gelang tangan pulak.Malam harijadi saya, saya tak dapat buat apa apa.Saya terpaksa tido awal sebab kurang sihat.Baba tepuk saya tidur.Saya terjaga baba tepuk lagi sampai tidur semula.

Adoi la aiiii.......sengalnya badan. Rasanye demam sebab saya semakin membesar dan bijak. Saya juga semakin baik sebab dengar cakap baba dan mama saya.Tapi saya  tidur sangat lasak sbb saya suka tanduk baba saya dan tinggalkan ruang katil yg kecil untuk mama saya yang besar....muahahaha...so mama pls slim down like me!

1 comments:

Anonymous Says:
14/4/10 11:48

ishhhh....siann sofea...patut nye gelang tangan tuh mintak baba ok....baba tak bg apa2 lg kan...ishhh teruk btul, besday sofea pon xde present best2 kan....lagi satu.....statement last tuh, mama yg besar ke baba yg semakin mengembang.....helloooooo correct ur statement plzz :))

Post a Comment