"It's a quote that everyone try to understand..."

Karangan pertama

Sunday, January 16, 2005


ewahhh...terasa macam nak menaip kerangan masa sekolah-sekolah dulu pulak. tinggal lagi kali ni menaip pakai komputer. dl menulis pakai pen sampai kering-kering pen aku..lenguh tangan tok sah nak cakap la, dah tak rasa dah lengan aku ni kalau menulis surat...tapi aku suka tulis surat, tapi aku malas menaip....muahaha...

aku tengok macam seronok la pulak kawan-kawan aku dah ramai yang ada blog. jadi dengan tak semena-mena aku pun nak buat blog jugak la. tapi kawan-kawan banyak meluahkan perasaan la, cerita pasal A,B dan C dalam blog, cerita pasal kucing, dan kesimpulan nye diari hidup memasing. tapi mungkin aku nak tukar la style blog. kalau aku tulis diari aktiviti aku dalam blog ni, nescaya tak terlarat orang nak baca dan orang pun tak kan percaya apa aktiviti aku tetiap hari.kang ada yang cop aku biggest demon ever in the earth. so aku rasa aku nak up pasal hobby aku la......tunggu la aku up kan...