"It's a quote that everyone try to understand..."

Goodies of the day

Tuesday, June 30, 2009
Canon IXUS 990 IS

Kali ni nak try pakai Canon punya produk pulak. Ini yang paling latest digicam dari Canon.HD camera. tengok dekat brochure nampak menarik tp real performance blom try lagi. Kalau selama ni dah pakai 3 model Kodak digicam yang telah memberikan banyak jasa kepada family gua dengan warna warna asli gambar yang diperolehi, kali ni nak tengok kehebatan Canon pulak.


JVC Share Station

Saje gatal tangan beli share station ni. Rasanye dapat mempercepatkan proses penghasilan DVD tanpa edit tiap kali nak clearkan memory vidoe camera.


JVC GZ-HD30AG

High defination video camcoder.Dibeli pada harga diskaun at clearence stock sale.Last 3 unit je yang tinggal....rezeki pagi pagi merayau kat Low Yatt Plaza. Kamera ni nak ganti kamera Sony yang guna DVD tu sebab dah mcm semak nak angkut dvd tiap kali nak gi amik gambar. Kamera ni ada 80Gb internal hard disk. Blh capture video 5 jam pada rating yang paling baik...
Garmin 255W

Benda ni akan memudahkan gua mencari lokasi atas muka bumi ni.So far pakai google maps dalam phone pun dah kire ok jugak tapi kalau dalam phone tu takde voice guide.So tak syok pulak rasanya.Setelah ada benda ni semua lokasi yang menarik akan ada dalam favourite listing gua...hehehe.



1 comments:

en_me Says:
28/8/09 14:59

wah, cool gadget tewww.. me tgh survey plan nk beli canon ixus gakkk.. salamm

Post a Comment